"…you look more like a flooring inspector to me."

Telltale and LucasArts present…

Jadda, det er sant: Det skal lages nye histories fra ferieparadiset dypt i det Karibiske hav. Guybrush Threepwood, Elaine Marley, LeChuck og gjengen er tilbake. Det blir stort. Det blir rått. Det blir så hinsides kult. Det blir way beyond hva kulhet noensinne har vært. HERREGUUUDH! Dom Armato! Mike Land! Purcell har vært med på design! Og The Grumpy gamer, Ron Gilbert himself, var med i brainstormingen! Dette er kulhet av episke proporsjoner.

Needless to say; jeg var rimelig oppspilt i går da nyheten tikket inn på mobilen. Faktisk så oppspilt at jeg i kveld, etter øvinga, skal fyre opp ScummVM og spille The Secret of Monkey Island – hele veien gjennom.

Siden sist: konferansen gikk bra, man var på Bjørnsonhuset, Tangenten, Smiå (!), Graceland… Sistnevnte tok litt på. Bortsett fra å høre på opera, russisk folkesang og Prøysen-viser, fant en ut at det å holde kikkertsiktet på et luftgevær HELT inntil øyet kan være dumt – samme hvor lite rekyl det skal være i jævelen.

Men nok om kulen jeg har mellom øynene; MONKEY ISLAND! Jeg gleder meg så sykt. Det er hardt å tenke på det. For dere som vil lese mer, trücken sie hehr, bitte.

How apropriate. You fight like a cow.

Legg igjen en kommentar