The Female Captain Lour

Dette må være den mest grusomme, og likevel desidert festligste, saken jeg har lest på lenge.

Ei dame på 136 kilo satte seg på mannen sin under en krangel, noe som faktisk DREPTE fyren! Saken sier at den 136 kilo tunge drapskvinnen veide omtrent tre ganger så mye som mannen, hvilket får meg til å lure på «hvor tung var HAN?». Det gir meg også en idé om noen rasende morsomme bryllupsbilder, men det er en annen sak.

I forbindelse med åpningen av strippeklubben Dreams i Bergen (som også Kvinnegruppa Ottar er sterkt imot, faktisk!) gikk Oddny Miljeteig fra SV ut og beskrev konseptet i nokså negative ordelag. Hun sier blant annet:

I Bergen skal vi ha den respekt for menneskeverdet og våre borgarar og tilreisande at kvinnekjønnet ikkje vert tilbode som salsvare eller underhaldning.

Derfor regner jeg halvveis med at Miljeteig står på drapsofferets side her. Jeg mener… Til å være en drapssak har det jo STOR underholdningsverdi.

Legg igjen en kommentar

