Bytte kurs – igjen

Oi. Dette var lenge siden. Hva har skjedd? Har det egentlig skjedd noe? Og hvor har det i så fall ikke skjedd? Eller hvorfor? Spørsmålene er selvsagt mange, og svarene minst like få. Jeg kan prøve å komme med en redegjørelse for hvorfor jeg har vært litt slapp med blagosfæringen i det siste.

For det første, og som det ble skrevet i nest siste innlegg; sentralkontoret.no er nå unleashed. Sentralt kontor for bekjempelse av dårlighet drives av Sentralkoordinator betaDingz1 Elnan, Sentralbanksjef Teto Elnan og Sentralsekretær DL på Utsi’n. Her omblogges dårlighet fra alle verdenshjørner. Kontoret er fremdeles i oppstartsfasen, men ryktene sier at alle ansatte har prosjekter på gang, samt at gjesteskribenter nærmest står i kø for å bidra. Sånn noenlunde, i alle fall.

En annen ting, og dette omhandler også Sentralkontoret, er at siden viktige ting har tatt veien den veien, blir denne bloggen mer åpen for personlige skriverier. Og der er jeg rett og slett ikke så veldig flink. Det er greit nok å skrive side opp og side ned om hvorfor kreasjonister har misforstått eller hvorfor kvinnesakskvinner skader kvinnesaken, men jeg ser ingen reell grunn for at folk skal lese om hva jeg har spist til frokost, hvilken dusjsåpe jeg bruker, om jeg anbefaler den ene eller den andre tannkremen, osv. Dere tar poenget. Dette får rosabloggerne ta seg av.

Forresten; rosabloggere er jo som regel jenter. Men hva om gutter skriver en blogg som er mye godt iedentisk med de mest rosa ute der? Blir det også en rosablogg? Eller en lyseblåblogg? «Blåblogg» var egentlig et flott ord. «Lyseblåblogg» var ennå bedre, når jeg tenker meg om. Sier det, jeg.

Men altså; dette blir i større grad enn før en arena hvor jeg kommer til å skrive litt mer om hva som skjer med MEG, og ikke så veldig mye annet. Kanskje ikke like interessant som før, men jeg har på følelsen at det ikke er så mange som leser jevnlig uansett. Skitt au. Kjør personutbretting.

GO!

Legg igjen en kommentar

